تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 5350
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
عشق مامان سلام

امروز رفتم دکتر تا صدای قلبتو شنید گفت این وروجک خیلی تخسه ، بعد وزنم رو گرفت تو این چهار ماه 2 کیلو اضافه کردم به نظر دکتر متناسب و خوبه چون سه ماهه اول اصلا اضافه وزن نداشتم و فقط تو ماه چهارم 2 کیلو اضافه کردم . قربونت برم یکم دلم آروم گرفت که حالت خوبه خوبه ، راستی مامانی اون تو چه خبره چی کار می کنی جات راحته ؟ نی نی جونم منو ببخش که صبح زود بیدارت می کنم می یارمت سر کار و تا بعد از ظهر هم مجبورم بشینم پشت میز و به تو فشار بیاد شبم که می رم خونه مجبورم به کارهای خونه و بابا مجید برسم ولی خوب بهتر از اینه که یه مامان تنبل داشته باشی اینجوری تو هم از اون اول کاری می شی هر چند فکر کنم به اندازه کافی شیطون هستی .دکتر برام سونو و آزمایش نوشت تا دو روزه دیگه می فهمم شیطونکم جنسیتش چیه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






9 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا